| Lieu | 2500 Koningshooikt |
Voici quelques conseils pour éviter de se faire piéger lors de la recherche et fuir l'escroquerie.
| Caractéristiques générales | |
|---|---|
| Marque | BMW |
| Modèle | Série 3 |
| T.V.A récupérable | Non |
| Détails du véhicule | |
|---|---|
| Carburant | Essence |
| Nombre de vitesses | 5 |
| Nbre de places | 4 |
| Nbre de portes | 2 |
| Equipement et Options |
|---|
| Déflecteur de vent |
| Rétroviseurs rabatables électriques |
| Sièges en cuir |
| Sièges Chauffants |
| Vitres électriques |
| Radio |
| Jantes alliages |
| Sièges sports |
| Direction assistée |
| Données techniques | |
|---|---|
| Cylindrée (cm3) | 1796 cc |
| Nbre de cylindres | 4 |
| Kw / Ch | 83 / 113 |
![]() |
Pas de certificat renseigné !
En savoir plus |
Foto's met kap open zijn van begin dit jaar. Foto's met kap toe zijn van 16/11/2025. Nieuwe kap geplaatst in oktober 2025. Originele wagen. Begin 2018 heb ik deze uit Duitsland naar België ingevoerd. Reden verkoop : ik rij er te weinig mee. Bij laatste jaarlijkse keuring op 14/12/2025 : 66.958 km. 16/11/2025 : 67.163 km. Zaken die nog gedaan kunnen worden maar ik niet liet doen omdat ik er me niet (te) hard aan stoor :
- Bougiekabels : enkele jaren geleden werden deze vervangen. Marterschade kort nadien bij een nacht buiten staan van de wagen in de zomer. Nu met tape omwikkeld. Deze kunnen opnieuw vervangen worden (= optisch).
- Sluiten kap : de motor van de kap kreeg minder kracht de voorbije jaren. Het deksel sluit niet volledig meer bij het open leggen van de kap. Motor te vervangen?
- Radio-antenne : die gaat niet meer volledig open. 1 deel schuift niet meer uit. Nieuwe antenne te plaatsen, lijkt me.
- Richtingaanwijzer slaat niet meer af. Nu dien je zelf de richtingaanwijzer terug naar uit-stand te zetten.Nieuw bedieningssysteem te plaatsen, denk ik.
Les informations fournies le sont dans la ou les langue(s) choisie(s) par le vendeur
Produpress décline toute responsabilité concernant l’exactitude des informations fournies.
En savoir plus: BMW , BMW Série 3
