| Lieu | 3000 Leuven |
Voici quelques conseils pour éviter de se faire piéger lors de la recherche et fuir l'escroquerie.
| Caractéristiques générales | |
|---|---|
| Marque | Lancia |
| T.V.A récupérable | Non |
| Détails du véhicule | |
|---|---|
| Carburant | Essence |
| Nombre de vitesses | 4 |
| Nbre de places | 2 |
| Nbre de portes | 2 |
| Equipement et Options |
|---|
| Sièges en cuir |
| Données techniques | |
|---|---|
| Cylindrée (cm3) | 1298 cc |
| Nbre de cylindres | 4 |
| Kw / Ch | 65 / 88 |
![]() |
Pas de certificat renseigné !
En savoir plus |
De Lancia Fulvia Coupé Rallye 1.3 S is een van de meest iconische Italiaanse auto's uit de jaren 70. Compact, elegant en sportief, nam hij deel aan talloze rally's en veroverde hij de harten van liefhebbers wereldwijd dankzij zijn precieze rijgedrag, levendige motor en verfijnde design.
De auto is uitgevoerd in een prachtig Lancia Blue exterieur met een Dattero (amberbruin) interieur, een elegant en sportief contrast dat zowel de visuele aantrekkingskracht als de historische waarde vergroot.
De wagen is in goede algemene staat, volledig origineel, mechanisch in orde, roestvrije carrosserie.Er werden recent een hele reeds werken aan de wagen uitgevoerd:- inlaat- en uitlaatkleppen
- distributieketting- drijfstanglagerset voor de krukas- bougies- nieuwe brandstofpomp- nieuwe waterpomp- nieuwe dynamoriemen- nieuwe luchtfilter
Dit is een geweldige verzamelauto.
Een opvallend kenmerk van deze versie van de Fulvia is het ontwerp van de versnellingspook, die langer was dan bij andere eigentijdse modellen. Dit type hendel was gebruikelijk in auto's uit die tijd en de lengte ervan zorgde voor een gemakkelijkere en meer directe bediening. De lange hendel droeg bij aan het gevoel van controle en verbondenheid tussen de bestuurder en de auto, wat de meer analoge' rijfilosofie van die tijd weerspiegelde.
Achter het stuur straalt elk detail van de Fulvia passie en authenticiteit uit: de precieze besturing, de lage rijpositie en de directe gasrespons zorgen voor een meeslepende rijervaring, een gevoel dat in moderne auto's niet te evenaren valt.
En oh ja, toch nog deze kleinigheden:
- het klokje doet het niet, maar bij zo'n auto staat de tijd toch stil, niet?
- en ook de kilometerteller
Deze Lancia Fulvia kreeg wel de ASI Gold Plate (Targa Oro) wat de kwaliteit en de originaliteit van de auto bewijst.
Les informations fournies le sont dans la ou les langue(s) choisie(s) par le vendeur
Produpress décline toute responsabilité concernant l’exactitude des informations fournies.
En savoir plus: Lancia

