Connectez-vous

Se connecter avec Facebook

ou

Vos identifiants sont incorrects.
Je me connecte Mot de passe oublié ?
Aucun compte Facebook n'est lié au site, veuillez vous inscrire.

Mot de passe oublié ?

×
Réinitialiser mon mot de passe
Nous vous enverrons un email pour la réinitialisation de votre mot de passe.
Aucun compte n'est lié à cet email.

Vous n’avez pas encore de compte ?
INSCRIVEZ-VOUS GRATUITEMENT.

OCCASION / Honda DC5

N° de référence Moniteur : 9504921

Contactez le vendeur
Vendeur
Lieu 1852 Beigem

Tous les champs sont obligatoires

Envoyer le message
Malgré toute l’attention que nous portons au contenu de notre site, il nous est impossible de contrôler toutes les offres disponibles. Aussi, nous vous recommandons la plus grande prudence pour éviter les arnaques. N’achetez jamais une voiture sans l’avoir vue au préalable et, surtout, ne donnez aucun chèque ou ne versez jamais d’argent par mandat postal, même à titre d’acompte.

Voici quelques conseils pour éviter de se faire piéger lors de la recherche et fuir l'escroquerie.
Caractéristiques générales
Marque Honda
Modèle Integra
T.V.A récupérable Non
Nbre de propriétaires 2
Détails du véhicule
Carburant Essence
Nombre de vitesses 6
Nbre de places 4
Nbre de portes 3
Données techniques
Cylindrée (cm3) 1998 cc
Nbre de cylindres 4
Kw / Ch 162 / 220

Na 10 jaar rijplezier wordt het tijd voor iets anders en mag mijn Integra de deur uit. Deze werd aangekocht in Ierland en door mezelf ingevoerd in 2013 met een kmstand van +- 35.000km. Gezien de gekende roestproblemen bij Honda’s van deze generatie werd destijds een coating gezet op de onderzijde om roestvorming te vermijden. Achter de achterbumper werd het chassis preventief behandeld met Hammerite. Bij invoer werd het -voor de keuring verplichte- mistlicht ingewerkt in één van de achterlichten, de schakelaar en verklikker werden ingewerkt in de middenconsole ter hoogte van de handrem. De Integra gaat volledig origineel de deur uit op een Fujitsubo RM01A catback na, één van de best uitgebalanceerde uitlaten voor een DC5 met een iets diepere klank en zonder irritante drone aan hogere snelheden. Verder staat de DC5 op een KW V2 schroefkit met attest voor de keuring. De originele uitlaat en ophanging zijn aanwezig. Oliewissels werden op regelmatige basis door mijzelf gedaan en is te staven met facturen. In 2022 werd de versnellingsbak gereviseerd en de koppeling werd mee vervangen (aantoonbaar met factuur). Tegelijkertijd werd een compressietest gedaan die aantoont dat de motor perfect gezond is. De uitdraai hiervan is aanwezig. De huidige kmstand is +-90.000km. De kmstand is aan de hand van papieren aan te tonen vanaf de export uit Japan en het invoeren in Ierland. De teller is nooit omgebouwd naar miles en dus 100% correct. Van fabriek af is de Integra voorzien van het zeldzame blauwe interieur met blauwe Recaro kuipstoelen. Deze zijn praktisch in perfecte staat zonder instapschade of scheuren in de wangen zoals vaak het geval is. Ik reed zo goed als altijd met zetelhoezen om schade aan de Recaro’s te vermijden, de zetelhoezen worden mee verkocht. De bestuurdersstoel heeft 1 klein vlekje rode verf op de rugleuning wat reeds was toen ik hem kocht. De originele radio werd vervangen door een Pioneer dubbeldin exemplaar. Het originele MOMO stuur vertoont amper sporen van slijtage. De originele blauwe vloermatten zijn in zeer goede staat, enkel de bestuurderszijde vertoont lichte gebruikssporen. Naast het contact vinden we nog de optionele startknop terug. De Integra is uitgevoerd in Arctic Blue Pearl. De originele 17’ velgen zijn herspoten, voorzien van winterbanden en dus in perfecte staat. Verder werden in 2021 de voorbumper en motorkap herspoten omwille van steenslag en werden voor- en achterbumper voorzien van nieuwe Honda emblemen. Oem window visors vervolledigen het exterieur. De koplampen zijn door de jaren heen lichtjes dof geworden en zijn esthetisch het enige minpuntje. De wielkasten zijn perfect hard en vertonen nergens sporen van roest. Samengevat is dit zonder twijfel één van de betere DC5’s in de Benelux. Absoluut geen roest aan de carrosserie, mechanisch perfect in orde en een minimum aan gebruikerssporen.

Les informations fournies le sont dans la ou les langue(s) choisie(s) par le vendeur

Produpress décline toute responsabilité concernant l’exactitude des informations fournies.